MZ Racing Club

Újra szól a kétütemű

Visszaszámlálás

Már csak
van a következő eseményig

2013.05.18-19. Kecskemét - Frici beszámolója

Hasadás, Törés, Őrülés

A két verseny között úgy reppent el az idő, mint Zsombor plexije a máriapócsi aszfalton. Ottó lefelé görbülő szája jelzi, hogy nem tetszik neki, ha versenyhétvége előtt pár nappal tolom oda a biciklit egy két módosításra/javításra. Törött kormányütköző, új gyújtás beállítása, kipufogó könyök blokk alá húzása a feladat. Vicceskedik, hogy a következő versenyre meglesz, de nem tudok nevetni. Persze, hogy átver, szerdára kész...

Szombati korai érkezés, minden elkészült, a pótalkatrész pótalkatrésze is nálam van.
Szabadedzés: 45,658
Időmérőn 45,344-et sikerült kimotoroznom, mákom volt, mert két körrel később abban a bizonyos jobb visszafordítóban, ahol minden MZ-s felavatja a motorját pályafutása kezdetén (és néha nosztalgiából később is), ott, ahol rengeteg sugár irányú karc jelzi a számtalan pályaelhagyást - demoralizálva ezzel a fajtánkat - tehát ott csúszott meg a motorom hátulja.
Ha volt lólengésben járatos néző a pálya szélén, biztosan tinilányként sikkantott föl örömében a bemutatott formáció láttán. Még én is meglepődtem, hogy nem estem el, aztán meg azon hogy: „Hú de gyors vagyok.... ja nem is... ez egy durr defekt." (Mivel hangja nem volt, a továbbiakban csak surr defekt.)

 2013 Kecskemét
Sok helycsere volt a jobbosban
2013 Kecskemét 
Célegyenes ráfordítóból kifelé jövet, váltás előtti másodperc

X-es futam (45,380): „Csak a rajtot el ne rontsam az ötödik(!) helyről!” - nem tettem. De a motor hátulja külön életet élt, kerestem a szememmel az olajos banánhéjat a pályán, de nem találtam. Majd beugrott a kép az agyamba, amikor öt perccel rajt előtt úgy ítélem meg: jó lesz az a keréknyomás ami tavaly óta pihen (és lassan fogy) a tartalék hátsókerékből. A verseny felére megmelegedett annyira, hogy a térdkalácsremegésem elmúljon.
Ötödiknek beértem - jó-jó de még nincs itt mindenki, nem akarom elbízni magam. Este nekiálltam belsőt cserélni: surr defekt = 60cm hosszirányú szakadás.

Vasárnap hajnali 5-kor úgy döntök, eleget szenvedtem a nyirkos, hideg sátorban és átköltöztem a két személyes Swiftbe. Miután az irányjelző, sebességváltó és egyéb kezelőszerveket körülöleltem - mintegy szimbiózisba kerültem az autóval - tudtam aludni egy-két órát.

Időmérő: a korai időpont miatt pont úgy sikerült, mint Pócson. Több, mint egy másodperccel lassabb köridő. És csak a 9. helyre elég.

 Dénes a hír hallatán úgy röhögött mint Mardel:

 2013 Kecskemét
"Curve Fever" Live

2013 Kecskemét 
Ami a szobám falán van bekeretezve!!

1. futam: a rajt megint sikerült, nem is értem. Kicsit frusztrált, hogy egyértelmű jelét (hangját) adta a kipufogó, hogy valami szétcsúszott, de a kezdeti parát elhessegettem, csak nem fogok emiatt kiállni. A futam felére előreverekedem magam három hellyel, de ehhez Dénesnek és Zolinak is volt kommentárja. Pár helycsere után sikerült megőrizni a 6. helyet.

A boxban Ottónak említettem a kipufogós dolgot, alá is nézett a motornak: "A második versenyen nem indulhatsz."
Sokkot kapni nem volt időm, vagy nem hittem az egészet. Mert ahhoz mi kell? Legalább egy ketté tört blokk…
Láttam Ottón, kezd idegeskedni és szabadkozni, de mondtam, hogy ne vegye magára, meg egyébként is, majd én idegeskedem ha kell, kérünk hegesztőt és minden rendben lesz: a könyök hegesztése nem bírta a rezonanciát. 2cm varrat tartotta magát hősiesen a verseny alatt és gátolta meg a leszakadt kipufogó leakadását, aminek csúnya bukta lett volna az eredménye. Balónak (és Baloghnak) köszönhetően meggyógyult a könyök, ezzel közel végtelenné növelve a szívességek listáját, amit eddig Baló teljesített nekem. No de sebaj, majd veszek neki egy házat.

A tűző nap elől Petőék ponyvája alatt találtunk menedéket, kedélyes beszélgetés közben apránként, bár de töretlenül fogyott az önbizalmam, s ezzel egyenesen arányosan szűkült ánuszom átmérője. Mert a második futamon az első futam első hat helyezettje felcserélve rajtol. Tehát én pole-ból indulok. Levi próbált erőt önteni belém, de én már azt vízionáltam ahogyan jobbról Irmai könyököl a vesémbe, miközben balról Baló üti ki a kezemből a kormányt.

2. futam (44.857): a rajtot sikerült majdnem teljesen elszúrnom, Tirpák lelépett. Utánaeredtem, de sajnos hibázott, így nekem is el kellett vennem a gázt. Balóék úgy zuhogtak el mellettem, mint a jégeső. Megúsztam és még vér se folyt. Az első helyről történő rajtolás sokkjából akkor ocsúdtam fel, amikor Dénes is elhúzott mellettem, akiről tudtam, hogy nem előttem van a helye. Ragadozó üzemmódba váltottam és egy olyan csata vette kezdetét Dénes, Tirpák és köztem, aminek még nem voltam részese. Ráesés, beszúrás, ráhúzás, rázókövön fordulás... magam sem hittem, hogy be tudom fejezni esés nélkül vagy bármelyikünk... Ötödik helyezés, Pócs után ismét javítottam a legjobb helyezésemen.

 2013 KecskemétPacsííí


Szilágyi Frigyes Csenger „Krepp” #393

www.mzracing.hu

Ez az oldal cookie-kat használ. Ha az oldalon böngészik, akkor elfogadja, hogy a személyre szabott, maradéktalan minőségű tartalom érdekében az oldal cookie-k segítségét vegye igénybe
Elfogadom